Reacties

Beste bezoeker, het aantal vragen groeit ons boven het hoofd. Daarom hebben we besloten niet alle type vragen meer in behandeling te nemen. We besteden liever tijd aan het verder uitwerken van onze website, daar heeft iedereen wat aan.

Vragen die we niet in behandeling nemen zijn:

  • Vragen over verkoopadressen "waar kan ik product X kopen?".
  • Persoonlijke aankoopadviezen zoals "dit ... is mijn situatie, wat adviseer je mij", "zal ik model X of model Y kopen", "welke leverancier adviseer je"?
  • Verkoopgerichte vragen: wij zijn geen bedrijf (lees over ons), we verkopen niets.
  • Vragen over een missende handleiding.
  • Vragen over niet goed functionerende of defecte zaken "wat betekent errorcode XX?".
  • Reparatievragen zoals: "waar kan ik dit laten repareren?", "waar zijn deze onderdelen te koop" of "wat kost een reparatie?".

Vragen die we met plezier beantwoorden zijn:

  • Algemene vragen, waar ook andere bezoekers wat aan kunnen hebben en deze informatie nog niet op onze website te vinden is. Zo'n vraag is voor ons een mogelijke inspiratiebron voor een nieuw artikel, dus stel die vragen gerust!
  • Een berichtje met taalfouten die je gevonden hebt, die zijn van harte welkom.
  • Een berichtje als je een aanvulling hebt op de tekst van een artikel.
  • Een berichtje met een inhoudelijke correctie op een artikel.

Stuur ons een emailberichtje naar het adres dat onderin, in het omkaderde gedeelte, te vinden is.

Dringend verzoek voor alle correspondentie: wil je onderstaande dikgedrukte blauwe regel compleet kopiëren en op de eerste regel van je bericht plaatsen? (dan weten we over welke pagina het gaat).


floorp.nl/



home­